Banda reflectorizanta auto MY-RA 50m rosu cu alb OMOLOGATA
Banda reflectorizanta auto MY-RA 50m rosu cu alb OMOLOGATA

Banda reflectorizanta auto MY-RA 50m rosu cu alb OMOLOGATA

RON 159.0

In stoc

Acest produs este publicat la data de 30-09-2023: 12:09 si vandut de Gave. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate.

Banda reflectorizanta auto MY-RA 50m rosu cu alb Aceasta banda reflectorizanta este special conceputa pentru conturul camioanelor si semiremorcilor. Banda se amplaseaza pe spatele si lateralele acestora cu scopul de a imbunatati vizibilitatea si de a scadea riscul accidentelor rutiere. Adesea se intampla sa intalnim pe carosabil autovehicule nesemnalizate corect si sa le evitam pe ultima suta de metri. O semnalizare optima este semnificativa pentru siguranta pasagerilor si a celorlalte persoane angajate in trafic. Specificatii: - Culoare: rosu cu alb - Banda reflectorizanta continua pentru conturul camioanelor si semiremorcilor - Imbunatateste vizibilitatea si scade riscul reducerii accidentelor - Lungime 50 m - Latime aprox. 5 cm - Profil reflectorizant tip fagure - omologata ECE 104 clasa E-mark: E21 104R 002881 ; Banda reflectorizanta 5cm latime omologata Benzile reflectorizante autoadezive folosite pentru marcarea autocamioanelor asigura o vizibilitate maxima atat pe timpul noptii datorita reflexiei luminii cat si pe timpul zilei datorita culorii. Banda indeplineste cerintele stricte ale regulamentului ECE-104 si face parte din clasa 3 de reflectie. Marcajul de contur ECE 104 Omologare UE E21. A luat nastere in urma initiativei Universitatii Tehnice din Darmstadt si adoptat apoi de Comisia Economica pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite. Acest regulament - ECE ONU 104 – privind marcajul reflectorizant al conturului vehiculelor grele (peste 75 tone) a fost adoptat ca obligatoriu si in Romania incepand cu 1 Aprilie 2006 fiind una dintre conditiile obligatorii pentru promovarea inspectiei tehnice periodice ITP. Pe baza analizei statistice privind accidentele rutiere s-a demonstrat ca 25% dintre accidente se produc in conditii de vizibilitate scazuta dar care produc mai mult de 50% din numarul de decese. Asadar in cazul accidentelor unde au fost implicate vehicule grele in cazul lovirii din spate sau lateral cauza principala a fost observarea tarzie sau chiar neobservarea lor in conditii de vizibilitate scazuta (noapte ploaie ceata inserat etc.). Soferii identifica vehiculele pe timplul zilei in baza recunoasterii conturului specific. In conditii de vizibilitate scazuta informatia vizuala se reduce considerabil acest lucru fiind principala cauza a accidentelor (37% din accidentele cu lovire din spate si 41% din accidentele cu lovire din lateral). Astfel s-a ajuns la concluzia ca astfel de situatii puteau fi evitate daca vehiculul ar fi avut marcajul reflectorizant de contur. De acest studiu se leaga si decizia marcarii cu benzi reflectorizante de inalta performanta a conturului specific al vehiculelor grele sau lente. A fost demonstrat stiintific pe baza unui alt studiu efectuat tot de Universitatea din Darmstadt (pe 2 loturi a cate 1000 de camioane - unul marcat cu benzi reflectorizante conform cerintelor ECE-104 iar celalalt nemarcat) faptul ca accidentele au scazut cu pana la 95% in conditii de vizibilitate redusa (pe timp de noapte ploaie ceata etc) - in care aceste autovehicule au fost lovite din spate sau lateral fata de autovehiculele nemarcate. LEGISLATIE Eficienta acestui sistem privind marcajul reflectorizant al conturului vehiculelor grele au determinat Parteneriatul Global pentru Siguranta Rutiera – GRSP (coordonat de catre Banca Mondiala) sa ceara introducerea obligativitatii adoptarii acestui regulament pentru vehiculele de transport de marfa cu masa totala mai mare de 75 tone in circulatia rutiera internationala. Pina in prezent au aderat la aceasta idee cele mai multe tari printre care: S.U.A. Italia Rusia R.S.A. etc si marea majoritate a tarilor europene sunt in curs de introducere a acestei obligativitatii. In Romania regulamentul R.N.T.R.-1 s-a aprobat prin ordinul M.T. din 8 Decembrie 2005 publicat in Monitorul Oficial nr. 1.160/21 decembrie 2005 – ca incepand cu 1 aprilie 2006 a devenit conditie obligatorie (marcajul reflectorizant de contur conform ECE ONU 104) pentru promovarea inspectiei tehnice periodice ITP a vehiculelor cu o masa totala maxima autorizata mai mare de 75 tone. APLICARE Regulamentul ECE ONU 104 permite aplicarea de contur reflectorizant complet sau numai linie orizontala (continua sau intrerupta). Sistemul minim acceptat este intr-o linie orizontala intrerupta pe minim 80% din lungimea vehiculului ce acopera partile laterale (inclusiv capul tractor) si spatele acestuia. De exemplu un vehicul de aproximativ 18m lungime si 25m latime va fi nevoie de un minim de (2x18+25)x0.8=30.8m. *Imaginile culorile si caracteristicile descrise au caracter informativ și pot contine mici inadvertente sau diferi ocazional fața de produsele prezentate pe site. Echipa GAVE.RO"

Nota clientilor

1

    Acest produs nu a primit inca nici o nota. Fii primul care publica o nota si un comentariu daca l-ai cumparat deja.

Da-i o nota: