Jabra Biz 2300 este construit pentru a supraviețui într-un centru de contact de înaltă performanță, ceea ce înseamnă mai puține înlocuiri ale căștilor, reducerea timpului de nefuncționare pentru dvs. și echipa dvs. și un cost total mai mic de proprietate. Cablul armat este construit pentru a rezista mediului centrului de contact și este protejat împotriva roților scaunului de birou, a obiectelor ascuțite și a utilizării zilnice. Brațul de boom poate fi rotit la 360° cu risc zero de rupere.
Un design ușor și discret înseamnă mai puțină oboseală pentru agenți și apeluri mai productive. Banda reglabilă și brațul de braț de microfon permite agentului dvs. să găsească potrivirea perfectă, iar unitatea de control vă permite să schimbați volumul, apelurile mute și multe altele. Tehnologia PeakStop elimină sunetele sau tonurile puternice bruște înainte de a ajunge la urechi: orice sunet de peste 118 dB este filtrat automat.
Conversațiile realiste și satisfacția mai mare a clienților necesită atât un sunet mare, de reducere a zgomotului ambiental în urechile agentului, cât și de un microfon care anulează zgomotul care evită, de asemenea, șocurile de aer. Tehnologia vocală HD vă asigură că înțelegeți în mod clar cealaltă parte a apelurilor, în timp ce difuzoarele reduc zgomotul ambiental, astfel încât să vă puteți concentra asupra apelului. Microfonul special conceput de șocul aerului filtrează sunetele de respirație ascuțite și zgomotele de popping adesea auzite în conversații.
Căștile și difuzoarele Jabra funcționează din cutie cu peste 10.000 de deronale tradiționale. Acestea sunt sigure și compatibile cu toți clienții web de telefonie mobilă și cu platformele de contact, inclusiv Cisco, Avaya, Genesis Cloud și Microsoft Teams.