DJI DJI Care Refresh Actiunea 2, (abonament anual)-card
DJI DJI Care Refresh Actiunea 2, (abonament anual)-card

DJI DJI Care Refresh Actiunea 2, (abonament anual)-card

RON 309.99

In stoc

Acest produs este publicat la data de 02-07-2025: 08:07 si vandut de Dwyn. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate.

Despre serviciu

DJI Care Refresh este un pachet de servicii care vă permite să înlocuiți un produs deteriorat cu unul nou, contra cost. Acesta acoperă daunele cauzate chiar și din vina utilizatorului.

Serviciul poate fi activat oricând - la 30 de zile de la activarea dispozitivului, va trebui să trimiteți un videoclip de verificare către DJI . 

Timpul total de service, inclusiv prelungirile, este de 3 ani, ceea ce înseamnă 6 înlocuiri!

Pentru mai multe informații, consultați mai jos.

border=0
Cost de înlocuire 1

Pentru DJI Action 2, costul fiecărei înlocuiri în cadrul programului DJI Care Refresh este: 95 PLN

DJI Care Refresh (abonament anual) oferă două înlocuiri.

DJI Care Refresh (pachet de 2 ani) oferă patru piese de schimb.

 

 

1 În cazul raportării directe către producător, suma de schimb se poate modifica în funcție de cursul de schimb valutar curent.

border=0
Posibilitatea de extindere a garanției producătorului 2

Dacă nu utilizați opțiunea de schimb în perioada de valabilitate a serviciului, DJI vă va prelungi garanția producătorului cu încă un an, drept recompensă.

 

2 Se aplică următoarelor modele: DJI Action 2, DJI Osmo Action 3, DJI Osmo Action 4, DJI Osmo Mobile SE, DJI Osmo Mobile 6, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI RS 3 Mini

border=0
Cum activez DJI Care Refresh?

1. Accesați următorul site web: Activare DJI Care Refresh

2. În timpul procesului de activare, furnizați codul Care Refresh, numărul de serie al dispozitivului și datele dumneavoastră.

2a. După ce a trecut timpul de activare, va trebui să trimiteți un videoclip de verificare către DJI . După acceptare, trebuie să activați serviciul în termen de 72 de ore.

3. Serviciul va fi activat și atribuit automat dispozitivului. Veți primi confirmarea activării DJI Care Refresh prin e-mail.

border=0
Cum se utilizează serviciul?

1. Raportați reparația către service-ul nostru: DJI-ARS Service 

Alternativ, puteți raporta defecțiunea pe site-ul producătorului DJI și puteți trimite produsul cu nota că aveți DJI Care Refresh.

2. După ce primiți o ofertă de reparație, decideți dacă doriți să profitați de ea sau să optați pentru o înlocuire DJI Care Refresh.

3. După selectarea opțiunii DJI Care Refresh, plătiți pentru înlocuire și veți primi apoi una nouă.

4. Produsul înlocuit vă va fi livrat prin livrare prioritară și livrare gratuită.

border=0
border=0
 

Include:

Nu include:

Înlocuire sau reparare în caz de deteriorare cauzată de cădere sau scăpare

Gimbal, cameră sau accesorii pierdute sau parțial pierdute, furt.

Înlocuirea produsului cu unul nou în cazul deteriorării cauzate de apă sau umezeală

Daune cauzate de utilizarea neconformă cu instrucțiunile de utilizare și daune ale carcasei care nu afectează funcționarea produsului.

Pentru a utiliza serviciul, este necesară livrarea produsului deteriorat.

Daune directe sau indirecte cauzate de forță majoră și defecțiuni survenite în afara perioadei de valabilitate DJI Care Refresh.

În plus:

Fiecare utilizator cu DJI Care Refresh se poate baza pe asistență imediată din partea DJI.

Taxe suplimentare asociate cu îmbunătățirea modelului și îmbunătățirea performanței acestuia.

Producătorul oferă clientului transport gratuit pentru dispozitivul reparat/înlocuit.

Defecte rezultate din modificări care nu respectă recomandările din manualul de utilizare sau din utilizarea de baterii, încărcătoare sau software incompatibile

Extensie de garanție de 12 luni de la producător ca recompensă pentru utilizarea în siguranță - se aplică anumitor modele.

 

Extensie serviciu reîmprospătare DJI Care

Durata maximă a abonamentului DJI Care Refresh, inclusiv prelungirea, este de 3 ani. Dacă doriți acest lucru, achiziționați un abonament anual suplimentar.

border=0
 

Prelungirile pot fi făcute doar printr-un abonament anual pe durata abonamentului curent sau în termen de 15 zile de la data expirării serviciului.

 

Vă informăm că, în conformitate cu regulamentul §5 punctele 5.6-5.7, nu este posibilă returnarea sau schimbul codurilor electronice și cardurilor fizice cu stratul de securitate sau sigiliul îndepărtat.

Nota clientilor

1

    Acest produs nu a primit inca nici o nota. Fii primul care publica o nota si un comentariu daca l-ai cumparat deja.

Da-i o nota: